There is always hope


Alla hjärtans dag, måste ju endå vara till för dom som är tillsammans, men vadå vi singlar kan också ha kul, passa på att umgås med nära och kära, eller vara med sina närmaste vänner!
Det är precis vad jag har gjort idag, träffade min bästa vän Natta, vi skulle vart med Gurra också men han skulle kolla på mma, men han erbjöd oss att följa med, men det är inget för oss. Så vi gick en promenad ner till slottsskogen och bara snackade och drömde oss bort till spanien att ligga på stranden och bara njuta. Drömmar är som mål, våran dröm bär av till spanien snart.
Nu ska jag äta en riktigt god middag tillsammans med min mamma och syster, sen ska jag och mamma kolla på melodifestivalen och lite filmer! Och imon bär det av till farfars jobb och köra lite bil! :D wiiihooo!

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback