skuuuuulan

sitter i skolan nu och har näthandel.
Det är väl sådär kul.. Sitter med Karin nu och vi håller på att dö av tråkighet vid datan, det suger..
bara 40 min kvar tills bamba, är riktigt hungrig nu , sen är det bara 3 timmar kvar tills man får åka hem, har hört att vi bara ska se film på engelskan idag så vi lär ju sluta tidigare idag. Jaja, så kul man kan ha det på en lektion, nästan så att man somnar, dessutom vet jag inte vad jag ska göra, fattar inte rikigt men får väl börja jobba lite nui, ska ha en redovisning nästa vecka, och har massa att plugga på tills nästa vecka också har jag märkt, tack vare att jag var sjuk veckan innan lovet missade jag ganska mycket, plus att jag var sjuk under lovet också och då hann jag inte plugga!
Nu kom läraren!

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback