semlor och magnum glass





När man är sjuk förtjänar man verkligen att få äta massa goda saker.
Nyligen kom min pappa förbi mig med två semlor till mig som jag ska försöka vräcka i mig.
Det var gulligt av honom tycker jag, och så tyckte han att jag skulle se till och bli frisk nu.
Men jag tror jag kommer vara hemma resten av veckan för att bli frisk.
Snart kommer även Natta och Sara förbi mig för dom har köpt en glass till mig, och godis till som själv.
Vilken tur att jag har en sån bra familj och bra vänner som bryr sig.
Dock ska inte Natta och sara stanna här eftersom dom inte vill bli sjuka, och det gör dom rätt i.
Så min kväll kommer bestå av att äta två semlor, en glass och halstabletter och vara nerbäddad och ligga och kolla på en film som kommer på 6an idag klockan 21.00. Det kommer även en till film idag Hide and seek, men jag tycker den är alldelses för läskig att kolla på ensam så den tänker jag absolut inte titta på.
Nu ska jag bädda ner mig igen, känner att febern har stigit lite.

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback