rastlös? yes !

                                          

RASTLÖS!!

Jag heter: Jonna Bredén
När fyller du år: 1 juni
Tycker du om någon just nu: det vet man aldrig ;O
Om sex månader: är det ttyp augustii
Jag samlar på: peengar
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: vänner, mamma, pappa
gillar du golf: nej, eller minigolf (aa)
Vilken tid gick du upp idag: 11
Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: nej
Hur svarar du i när det ringer i din mobil: olika, beror på vem som ringer, men oftast; heeeeeeej det är jonna
Vad ska du göra ikväll: ligga hemma i sängen och äta glass
Är det okej att gråta: ja, absolut!
När grät du senast:  kommer inte ihåg..
Vilken årstid tycker du bäst om: SSOMMMAARR ! BRUN OCH SOLA OCH BADA!
Laddar du ner musik och film från Internet: neej, jag vet inte hur man gör (a) haha
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, dra utomlands!
Bär du glasögon eller linser:  hahahahaha, läsglasögon! men jag använder dom inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ja&nej,fast de e snyggt 
När går du upp ur sängen på helgerna : runt 11, beror lite på vad man gjorde dagen innan
Har du piercing: örorna?
Vill du gifta dig: jaaa, lätt!
Vill du ha barn: ja, självklart
Solar du ofta: gjorde det ofta, men har inte solat sen i september.
Är du bra på att laga mat: haha, vill jag helst inte kommentera
Gillar du att dansa: haha, jaapp
Hur vig är du: hahaha, jaruuu
Vad dricker du helst när du är törstig: ttyp vatten ?
Vilken är din favoritglass: magnum, och någon glass som finns bara i spanien!
Tror du på ett liv efter döden: vetinte
Tycker du om sushi: nej,usch
Vad äter du helst när du ser på film: godis 
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: haha,nej 
Vad heter du i mellannamn: heidi
Är du morgon eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du:  blåaa
Vilka hår färger har du haft: brunt, men det var dock inte fint så blev blondin igen ( min vanliga hårfärg!)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har väl hänt
Biter du på naglarna: nejj
Är du beroende av något: japp :p
Hur ofta tränar/motionerar du: innan var det 5-6 ggr i veckan, nu är det 1-2 ggr
Senaste låt du hörde: typ heart- all i want to do is make love to you
Vad gör du på helgerna: vänner, kollar handboll
Brukar du bädda sängen: ja
Hur många timmar sover du på en natt: vetinte, beror på när jag somnar
Senaste bok : vet inte
Har du kysst någon under den senaste veckan: nej, pussat
Vad var det senaste du sa: köp glass
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja
Vem kramade du senast: mamma
Saknar du någon nu:  ja
Isåfall vem:  det vill du veta va
Hur många lampor har du i ditt rum? vet inte, inte så att jag räknar direkt ?,
Vem ringde dig senast:  mamma
Vad är du allergisk mot: inget, vad jag vet
Var du glad igår: verkligen inte, blev sjuk!
Vad är din favoritfärg: vit, svart, rosa
Sminkar du dig: ja
Hur ser ditt rum ut: meeeeeeen orka! jag orkar inte förklara
Känner du dig värdelös: hahah vaa?
Känner du någon som har tagit självmord: nnej
Har du somnat i skolan någon gång: haha yes, i 9an på kristers lektioner! hahahahha
Tror du på gud: vetinte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback