pluggis

Yes, gårdagen blev allt lyckad. Trots att jag kom till sandra som en blöt hund!
Igår när jag skulle gå hem till sandra, var det dock en snöstorm och min buss kom aldrig, så jag fick GÅ hem till sandra i snöstormen, och blev riktigt blöt och såg hemsk ut, men det löste sig sen när jag kom fram, då fick jag snygga till mig lite på toan :)
Idag blev det till att ställa klockan, för  nu sitter jag och Nattis på farfars jobb och ska snart börja sätta igång och plugga, eftersom jag inte riktigt blev klar i fredags så ska jag försöka bli det idag :) När jag väl orkar börja, men det kommer väl.
Igår blev det inte så jätte mycket bilder, men dom kommer upp imon :)
måste plugag nuuu!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback