nu vill jag bli frisk!

kan säga att det är absolut inte kul att  vara sjuk!
Känns ju lite bättre i halsen iallafall, men har fått ont i båda öronen nu också. Men läkaren sa att om man har halsfluss så kan det gå upp i öronen också, så det är ju bra att det inte är någon öroninflamation iallafall!
Om jag mår mycket bättre imon så ska jag åka med min mamma på morgonen till malin, och passa hennes två döttrar Isa och Ella. Sen vid halv 2 kommer Natta hem till mig en stund och ska hålla mig sällskap om jag mår bättre :)
Annars blir det en lugn helg med film och massa gott och äta, måste bli frisk till lovet nu som börjar imorgon.

Samma dag som jag blev sjuk (lördags) var jag med mina två bästa killkompisar.
Här kommer bilder på dom. Älskar er mycket killar!
klicka på bilden för att få den större


 Rasmus     Gurra

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback