juste love



Jag bara älskar rocky filmerna.
Hur gamla dom än är så älskar jag dom
Älskar attityden och allt! Helt galet
Och tack vare min bästa vän som hade alla filmerna hemma
har jag fått låna dom, och gissa om jag är glad ? Helt överlycklig!
Ska ligga och mata dessa filmer nu, kanske inte ikväll med tanke på att jag är så trött.
Men det blir nog en film imon iallafall trots alla hjärtans dag.
Jag har bett min pappa köpa alla filmerna till mig i säkert ett år nu,
men han hittar dom inte i affärerna, och jag vill absolut inte ha dom brända.
Jag vet att jag är jobbig, men när det gäller dessa filmer ska dom ej vara brända! (a)

Nu är det inte många dagar kvar till våran resa, drygt 119 dagar.
Jo det är långt men det känns som om det börjar närma sig iallafall!

För tillfället är jag ganska trött på killar ( killar ta inte illa upp )
Men så fort man visar lite känslor blir man totalt dissad,
kanske ska satsa på en kille som verkligen tycker om mig
och som har äkta känslor, kanske ska jag sluta leta och vänta?
Jag har ingen aning, blir bara förvirrad av allt som händer nu.
Så det är lika bra att inte jaga utan istället bli jagad.
Det är vad jag tänker göra från och med nu! försöka iallafall..
Ni som känner mig vet att det blir en tuff kamp, men ett försökt!

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback