fredag den 13

Åh idag kände jag mig mycket bättre i halsen, och det var ju så fint väder idag så jag passade på att åka med mamma till torget och köpa lite nya kläder. Vi gick in på rebell där världens snyggaste (jag skojar inte) kille jobbar, jag kan dööö i hans ögon, han är verkligen jätte snygg! Självklart ser man förjävlig ut när han kommer fram till mig och mamma och frågar oss om hjälp, tralalalaaa. Vi fick våran hjälp och gick och testade byxor, eller mamma testade. Så kommer han hela tiden och kollar och berömmer hela tiden, hur skönt tror ni inte det känndes? helt underbart! Där köpte vi ett par jeans, koola anna.
Sen traskade vi vidare till esprit, affären mittemot. Vi gjorde ett snabbt köp och köpte en vit tröja typ. Sen vidare till MQ och köpte lite linnén osv.. Sen började jag dock må dåligt, och det gjorde även mamma så vi åkte hem. Så nu sitter jag och väntar på att min mamma ska ge sig av, hon ska ut och äta med en vän, och min syster ska på middag också så då blir det en hemmakväll ensam, fast natta ska komma till mig och hålla mig sällskap en stund hoppas jag, sen ska jag vila lite. Måste bli frisk till skolan!
Kan säga att min fredag den 13 har endå vart bra, inget otur som hänt ( peppa peppa ta i trä!! )

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback