fööööööööööööörlåt

Asså förlåt!
Har verkligen vart helt inne i den andra bloggen och försökt "starta upp" den.
Men nu ska jag försöka blogga på två bloggar samtidigt, huuh vad jobbigt!


Yes, idag är det ett riktigt skitväder, och då menar jag verkligen det. Det regnar och regnar och regnar.. Känns nästan som om det aldrig kommer sluta regna, men det hoppas jag att det gör.. Tur är väl att regnet tar bort all snö som ligger kvar efter vårat lilla snöoväder som kom ihelgen.
Idag händer det väl inte så mycket, sitter i skolan nu och ska snart in på lektion. Senare ska jag träffa Natta, och försöka att plugga lite. Igår köpte jag mina efterlängtade löparbyxor från Nike, hur goa som helst, verkligen! Längtar tills jag får börja använda dom till löpträning, men en sålänge har jag dom bara för att dom är sköna, och det ser rätt proffsigt ut när man går runt i dom, så det är därför. Haha.
Jag har sovit som en prinsessa inatt, tror det var för att jag hade en ganska stressig dag igår, när jag dömde småbarn i handboll och hann verkligen inte äta något emellan. Men för övrigt var det kul, och jag och Emelie dömde tillsammans, men ganska olika. Men ibland dömde vi samma. Så kortfattat; jag hade en bra dag igår trots att det var stressigt.

Pusspuss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback