en bild från i augusti när jag skadade knät. Humöret var endå på topp!!


Även om det var jobbigt att gå upp klockan 6 i morse när man är sjuk, så var det absolut värt det.
Jag och mamma gick upp klockan 6 idag, och begav oss direkt till sjukhuset.
När vi kom fram var jag den enda på hela sjukhuset, det var grymt! Fick hjälp direkt och fick svaren hur min hals var på bara några minuter, dock var det ju halsfluss och feber, så nu går man på pencilin i 10 dagar, känns sådär kul.
Ett tips är ju att åka till sjukhuset innan klockan 7 om man inte vill sitta och vänta i flera timmar på att ens få snacka med läkaren.

Nu sitter man hemma vid datan, har precis rest mig upp från sängen typ, och lagt mig i soffan och kollat lite på city akuten. Sitter även och skrattar åt min bästa vän Gurra som beter sig väldigt underligt på msn förtillfället han skriver väldigt konstiga saker som man inte förstår, och det enda jag svarar är; hahahaha. tillslut svarade han; förolämpa inte min intelligens kvinna. När han skrev det höll jag på att dö av skratt, för Gurra har aldrig vart såhär konstig på msn i hela sitt liv! Haha, trots denna konstiga konversation med dig Gurra, så är du trotsallt min bästa vän. Haha.

Idag känner jag mig mer pepp på att lägga in dessa bilder från Linas 18års fest, så idag kommer dom kanske ut. Beror lite på. :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback