boll i huvudet

Hahaha, jag måste bara berätta!
Igår när vi var på träningen efter Jullans match var jag as taggad på att träna, och jag var jätte glad.
Började småjogga lite sådär och sen börja dra lite hårda skott på mål osv, det var iallafall as kul!
Sen kom Baddan och Jullan och jag började öva lite på inspel till linjen, det gick också grymt bra, kände mig så fruktansvärt taggad!
Men sen när laget ska börja värma upp till fotboll med en sån där gul hårig boll, aah ni vet nog vilken boll jag menar!
Och då står jag och Julia vid sidan av planen eftersom ingen av oss kan vara med, tralalalalaa så passar jag och jullan lite, tills jag får ett steeeeeeeeen hårt skott i ansiktet, haha som annie sköt, hon skulle då pricka målet och göra mål, men istället kommer bollen mot mig och jag ser inget, och hör absolut inte att dom skriker; AKTA ! Jag är helt inne i min egna värld med en handboll i handen, tills bollen träffar mig, och paaaaaaaang så låg jag på golvet och hör bara massa skratt, tills jag upptäker att jag ligger på golvet och blivit träffad och då börjar jag as garva, trots att sminket bara rinner ner för kinderna och ögat blev jätte rött och jag såg absolut ingenting på resten av träningen så var det iallafall sjukt roligt! Och alla säger verkligen: ah typiskt att det alltid ska hända jonna något! HAHAHA! fick åka hem för jag blev trött, haha! Och idag! har jag fortfarande ont i ögot och det är fortfarande jätte rött! Hahaha så kul!
Ibland skadar det inte att få en boll i huvudet asså!

Kommentarer
Postat av: elin

haha, det hade jag velat se :P

2009-02-19 @ 17:39:02
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback