bilförare!

ojoj, några var grymma på att köra bil idag! Nämligen jag och Nattis!
Jäklar va grymma vi var idag, fick tillochmed beröm av min farfar, då är det grymt! Tralalalaaa snart är vi på vägarna!
Köpte en snygg jacka idag och en t-shirt, kommer bilder från dagen imon.
Sen kollade jag in min sviiiiiiiin snygga resväska som är rosa! den ska bli min min min !
Och nu väntar jag bara på att jag och mamma ska iväg på bio, vi ska se seven pounds tror nog den är bra. Lät mamma välja film :)
Det känns som om jag börjar bli frisk, och det passar ju bra nu när skolan börjar på tisdag, hoppas bara jag kan äta och svälja så kommer jag allt till skolan :)

Pusss! / J

Kommentarer
Postat av: kajsa

ladda upp bilderna från johannas feeeest!

2009-02-15 @ 18:42:45
URL: http://diskopop.blogg.se/
Postat av: kajsa

ladda upp bilderna från johannas feeeest!

2009-02-15 @ 18:43:11
URL: http://diskopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback