Barnvakt

Ja, nu var man hemma igen efter att ha passat Isa och Ella, något som var tur var att båda var sjuka och jag behövde inte alls oroa mig för att bli smittad eller att smitta eftersom jag också är sjuk.
När jag kom satt vi genast igång och började måla med vattenfärger, och tillslut såg man själv ut som en teckning.
Det gick över till att vi åt pannkakor med sylt på, och jag märkte att Ella var mest sugen på sylten eftersom hon slickade av pannkakorna för att få tag på sylten. Efter vi hade ätit var man ganska seg, men det var jag tydligen ensam om. Då blir jag dragen upp på Isas rum för att leka doktor som jag hade lovat, så det var bara att lägga sig ner och vara deras patient, dom tröttnade dock på att leka det och vi bäddade ner oss i soffan och satt på en film, Madagaskar. Har aldrig tidigare sett den filmen, men oj vad jag skrattade hela tiden. Haha. Grym!


 
Nu är jag hemma och väntar på Natta, sitter och snackar med Rasmus på msn, som vill att vi ska bli tillsammans, men han får alltid samma svar; Nej rasmus, kanske någon gång i framtiden men inte just nu, du är min bästa vän! Haha!
Idag blir det bara en slapp fredag med godis och film tror jag, har inte ätit godis på flera veckor nu men känner mig rätt sugen, vi får se vad det blir för gott :) idag är det inte vilken dag som helst, för idag börjar nämligen spooooooortlovet! sjuuukt skönt, bara jag kan bli frisk så ska vi nog kunna ha ett grymt lov!

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback