Alla hjärtans dag

Nu börjar det närma sig lördag, och alla hjärtans dag såklart.
Det känns lite jobbigt att vara otroligt sjuk på lovet och även på alla hjärtans dag.
Det hade inte vart fel med minst en bio på lördag, men dock kan jag ju inte äta utan att det gör ont så det blir inget med det, för hur kul är det att inte få äta popcorn på en bio liksom? Det är inte ens värt att gå och kolla då..
Jag hoppas jag blir bättre så att jag kan få bli frisk till skolan, tro det eller ej men jag saknar faktiskt att gå till skolan, eftersom man vart hemma och vart sjuk i två veckor nu.
Ligger just nu och kollar på lite O.C och är jätte sugen på frukost, men som sagt kan ju inte äta.. och har inte ätit något riktigt sen förra torsdagen, utan har levt på vatten, nyponsoppa och försökt äta banan. Fråga mig inte hur jag överlever för det har jag ingen aning om, haha. Jag är verkligen sugen på allt som ha med mat att göra, helt galet.
Hoppas alla får en bra alla hjärtans dag!

Vinnaren av american next top model blev ju såklart Mckey! Hon var verkligen en värdig vinnare och hur vackra bilder som helst!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Gulldén

Men va jag trodde hon den sjukt söta skulle vinna ju.. tror hon hette typ aneligh eller nått sånt:P

2009-02-12 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback