alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, men idag har vi även ett födelsedagsbarn som fyller 18 år, det är nämligen Veronika Stellan som fyller år! Ett stort grattis till dig gumman, hoppas du får en bra dag! Skulle vart med och firat hennes dag idag om jag inte vart sjuk fortfarande.
Så idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, mår jag lite bättre ikväll ska jag kanske på bio med antingen mamma eller med Nattis, vi får se. Halsen blev ju trots allt lite sämre igår kväll så vi får se.
Idag är det sjukt fint väder, helt klarblå himel, känns som om våren kommer nu, och det längtar jag verkligen till, att få slänga undan sin vinterjacka och på med skinnjackan eller jeansjackan är verkligen något jag längtar till!
Nu ska jag äta lite frukost, för det har jag inte ätit på länge, ska se om jag får i mig det med min hals idag.
Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback