12.20 är en riktig sovmorgon

Gomorron Gomorron!
Ja, idag var det bara gym för min del i skolan som varje måndag men eftersom jag fortfarande är sjuk så blev det ingen träning idag, och ska inte träna på hela veckan, så det blev en liten sovmorgon idag, eller liten och liten kan jag inte kalla det gick väl upp vid 12.20 (a) alltid skönt serru! :D
Dock har jag kännt av smärta i mitt knä av någon konstig andledning, har ingen aning om varför. Kanske beror på att jag inte tränat knät på 2 veckor.. Ibland undrar jag om det är meningen att jag ska vara skadad eller sjuk, för det känns som om jag alltid är något, och det är segt. Det viktigaste är att bli bra i knät så att jag kan snart börja träna ( i augusti ) men om jag ska hålla på att bli sjuk till och från så tar det längre tid innan jag kan börja träna handboll igen eftersom det blir pauser hela tiden med min rehab, det är segt, riktigt segt.
Nu ligger jag och kollar på Rocky, älskar dessa filmer verkligen! Senare idag har jag inte bestämt något speciellt, kanske träffa natta eller en annan person ;) Men vi får se vad som händer :)

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback