vem tänder stjärnorna?

- det gör min mamma!
hon är klart bäst!
idag fick jag och julia varsin "julklapp". Hon kunde inte hålla sig, utan ville ge oss dom idag.
tack älskade mamma.

nu sitter jag i soffan, och julia ligger bakom mig och vi lyssnar på musik.
vi kollar på våran mamma som gör i ordning sig. Hon ska på After work idag.
så ikväll blir det en hemmakväll med syster till idol och massa gott.
simon säger att idol är för fjortisar, han kan snacka med sig själv när det gäller den saken!

tidigare idag var det gym.
var inte så överdrivet sugen på det. Men körde igenom baksida lår.
sen åkte vi hem till farmor där jag och julia slocknade, sen skulle vi färga farmors hår.
blev riktigt snyggt!

nu ska jag chilla som en gorilla.
kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback