tjöööööööööööt

- igår fick jag hur många sms som helst av samma person.
denna personen heter Sofi Larsson.
I smsen skrev hon och tjötade hon att jag skulle följa med till gymmet på morgonen idag, och sen åka och käka i bamba. Efter många om och med, tänker jag.. Visst ställer jag upp för sofi.
IDAG skickar jag hur många sms som helst till henne, får inget svar. Men tog förgivet att hon inte skulle svika mig. Hon dök aldrig upp på gymmet och jag var riktigt sur för jag kunde legat hemma och sovit.. Åh sofi ska få på torsdag! Så idag började jag att värma upp med löpning i 20min, kände dock av lite i knät men efter att vilat så kände jag inte av något. Sen körde jag lite överkropp och sen baksida ben. Sen bestämde jag och björnis oss för att dra och käka, men då träffar vi på Josef som övertalar oss att köra 1000m i roddmaskinen, och på den högsta nivån :O skadat jobbigt asså. Sen kom viktor och gjorde oss sällskap! Vi hade en liten tävling, och jag kom två. Josef vann och viktor förlorade. Björnis slutade på en stark tredje plats, gött!!

väl när vi skulle till bamba så sket de sig också.
farmor ringde och sa att Anna (min syssling) och Eva (min farmors syster) skulle komma och hälsa på idag, så jag struntade i bamba och sitter nu hemma hos farmor och väntar in dom :) ska bli riktigt rolig att träffa dom, har inte träffat dom på ett tag :)

ikväll blir det träning igen, ska köra handboll idag
eller aaaaaaah, försvarsspel.
Imorgon ska jag med min farfar på hans jobb och göra massa kul.

kärlek.


jag och min älskade kusin agnes.
idag ringde hon till min mobil och ville prata!
jag dööööör, hon är världens sötaste toka.
älskar dig Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback