this day

-igår glittrade vi
vinterfesten som aspero brudarna hade anordnat, var lyckad!!
hade grymt kul men alla. Och det bästa av allt var att jossan kom dit, åh va glad jag var när jag såg henne! Min bästa vän! saknade även min andra bästa vän som var hemma igår kväll :(
men iallafall, bästa kvällen på länge! Har lite bilder som kommer laddas upp någon dag :)

nu är jag hemma hos grannysss, dom åker upp till mina kära kusiner, farbror, och farbror flickvän och ska fira jul där. Väldigt mysigt om jag får säga de själv. Dom har ju hur mycket snö som helst där uppe nu, avundsjuk!

nu ska jag vara social och umgås, tåget går klockan 5, men ska åka klockan 4 :)

skriver sedan.
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback