STEG 4!!

- fick ca 10 sms av mina brudar förut! och på varje sms läste jag STEG 4!
så jävla gööött! ni är bäst tjejer.
nu ska jag träna som en dåre så jag kan få vara med och spela. Åååååh!!! :D

igår var det party i stenungsund
alltid lika roligt, och träffade galet med folk:)
men en sak jag är trött på är att jag alltid får höra av samma person; det kunde ha varit du och jag jonna, om du hade velat.
men men, blir bara sur varje gång jag hör det. Visst killen är snygg, men han har flickvän och säger en sån sak varje gång han träffar mig.. Inte okej.

nu ska jag lägga mig och vila, och försöka smälta att vi är i steg 4.
sen ska jag ut och springa med lina, och imorgon väntar mitt otroligt spännande test.

hörs sen.
kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback