rock away

- kom nyss hem från sjukgymnastiken, de gick super! Idag var irma där som varje onsdag och det är alltid lika roligt! Vi får jobbigare övningar och gör allt tillsammans. Vi peppar varandra och får köra försvarsträning. Men idag var det två stora samtalsämnen, de första var paradise hotel. Vi snackade högt om sex och tillslut kollade alla på oss och började skratta! På onsdagar är stämningen väldigt bra hos sjukgymnasten, mindre folk och roligt folk. Alla peppar varandra! Andra samtalsämnet var Robert Pattinsson, edward cullen i twilight. Vi är båda helt sålda på honom och åhh vad snygg han är! Jag ska avslöja att Irma är medlem på twilights fan sida, låter lite nördigt, men jag funderar också på att bli medlem där och få veta alla detaljer om Robert. När det var dags att säga byebye till irma så pratade jag lite med min sjukgymnast och även irmas sjukgymnast, johanna. Hon sa att jag skulle vila knät ikväll (alltså inget löppass..) och även vila det imorgon.. Så på fredag kör jag igång igen med träning. Även på måndag nästa vecka, kommer jag att utföra biodex testet, och jag håller alla mina tummar  på att det ska gå bra! är galet sugen på handboll nu. Men david som också är med på onsdagar säger att man ska göra två test innan man får gå på, men de tror jag inte på. Han sa nog så bara för att retas.

imorgon är det uf, wohoo! Nej så skulle jag inte vilja uttrycka det.
är trött på uf och vill bara att det ska vara slut.. Imorgon ska vi ha ett ovärt möte en kvart innan lektionen börjar, najs. sen får vi se hur de mötet slutar, förhoppningsvis bra. Sen har jag även naturkunskap, de kanske inte är de roligaste, men de är bättre än uf :)

IKVÄLL ÄR DET PARADISE HOTEL, TAGGA!!

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback