one day of my life

- make me feel like you wanna be a lover of mine

idag har det inte varit en överdirvet bra dag.
först var de skolan där jag hade ett mötte med mitt uf företag, vill inte gå in på det mer. Efter det mådde jag skit, kände mig riktigt sjuk. När jag kom hem la jag mig och vilade en väldigt lång stund och sedan kände att jag behövde en promenad. Promenerade ner till felicia och hälsade på henne. Var ju inte igår man träffade den tjejen. Men som vanligt blev de galet mycket prat, och vi passade på att klippa hennes bror. Efter det mådde jag bättre och hennes pappa körde hem mig. Nu sitter jag här och mår hyfsat, behöver sova lite för måste må bra imorgon för då är det gym och jag ska springa. Ska ner till träningen och lämna matchtröja till Johanna som hon ska låna i helgen, sen lämna mina shorts till Sandra eftersom hon ska låna dom nu när hon lirar i helgen.

ikväll är det paradise hotel, och jag är besatt.
nu ska jag kila.
skriver sedan

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback