nu kör vi

- idag var det som sagt det efterlängtande testet!
jag var så nervös innan att jag var riktigt nära på att skita i det!
väl när jag satt mig i den såkallade stolen, så spänner johanna fast mig ordentligt, och sen var det bara att börja! det var grymt jobbigt, både höger och vänster. När det äntligen var över och resultatet skrivits ut så går vi igenom det. Det visade sig att jag var starkare i mitt opererade ben på framsidan lår, MYCKET BRA, men kanske inte lika bra att jag var klenare. Men sen var jag väldigt klen i baksida lår på båda benen, men de går snabbt att träna upp. och gissa vad? Jag får börja träna försvar!! Så imorgon blir det handboll för mig! Jag är nog världens lyckligaste just nu!

imorgon har jag även mycket som ska göras typ.
jag har en inlämning i idrottspsykologi som ska vara inlämnad, herregud..
sen har jag ett prov i naturkunskap efter inlämningen, inte så skönt.
sen måste jag plugga på mitt förbaskade prov som jag har på torsdag i idrottspyskologi.. Men har hört att vi är ledig både onsdag och fredag för att vi har uf? Eller jag har ingen aning, men de är bara att kolla upp. Har egentligen träning ikväll, eller halv 5 med laget. Men har hört att det bara är fys och ingen handboll, så ska nog hoppa det idag och tänka på läxorna istället. Lite viktigare kan jag tycka.. Så min dag kommer bestå av plugg hela dagen, fram till paradise hotel som börjar klockan 22.00. Tror att jackie vinner allt :)

här är förövrigt något jag har önskat mig av min farmor och farfar.
får se vad tomten dyker upp med!
vet inte vad jag ska önska mig mer i julklapp, dom här skorna var liksom bara en impuls julklapp. Dom frågade mig vad jag önskade mig, och jag vet seriöst inget som jag önskar mig, och då sa jag bara dessa skorna. Så egentligen spelar de ingen roll vad jag får :)
men min mamma och pappa överraskar mig alltid.
det är tur att jag har så bra föräldrar som vet vad jag vill ha, sånt jag har glömt av eller inte riktigt tänkt på. Dom överraskar mig alltid, och det gör att man älskar dom så mycket.



kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback