lilljul med lina

- idag var de ännu mera handboll.
gick upp vid 8 och klädde på mig, gick sedan bort till farmor och farfar och käkade frukost.
efter det åkte vi till kulturhuset där mamma redan var. Julia skulle spela dag 2 i sm.
de gick skitbra och dom vann båda matcherna. Men i första matchen mot skövde, täcker julia ner ett skott som kommer på hennes armbåge, och vi ser att hon fått ont.
efter matchen snackade vi med henne.
Mamma- Julia, hur känns de? Har du ont?
Julia- Jag har svin ont, var tvungen att kolla om hon sköt av mig armbågen och om den kanske ligger kvar på planen! De gjorde svin ont.
tycker synd om jullebulle. Imorgon beger hon sig till östra sjukhuset. Jag vet själv hur jäkla ont de gör att få en spricka i armbågen ( jag har skadat nästan allt på min kropp, ovanligt? NEJ!) Fick en spricka när jag och felicia var ute och sprang en gång, och då ramlade jag och landade på armbågen. Och då blev de gips från fingertopparna upp till armhålan i 8 veckor! hoppas inte de är lika illa för julle..

Ska ner till lina nu, hon ville ha en lilljul idag!
hon är galet sugen på julklappar den bruden asså.
snackade även med maja idag om tatueringar. Hon berättade om sina hon ska göra, och de lät väldigt fint. Jag har några jag skulle vilja göra, men jag är så fruktansvärt mesig när de gäller smärta. Men en ska göras och det är den jag och julle ska göra tillsammans!

nu måste jag kila,
paradise hotel ikväll, muums fillibabba.

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback