life is a bitch

ja, ibland känns de faktis så.
jag mår inte så överdrivet bra. Tror jag håller på att bli förskyld, för jag nyser hela tiden, och sen tror jag att jag har drabbats av halsfluss eller nått kanske. halsen värker och de är inte kul. Det var ungefär vid den här tiden förra året som jag också blev sjuk. Och efter första halsflussen så kom det 8 halsflusser på 3 månader. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli så sjuk igen, och hoppas bara att det är något som är över i morgon, j*vla skit också..


HAAHAHAHA bilden är tagen förra sommaren
en vecka efter att jag drog av korsbandet och slet av menisken.
denna dag skulle jag, natta, julia, pappa, farmor och farfar gå och se mamma mia på bio!
haha, snygg bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback