legally blonde

- min favoritfilm!
den visar verkligen att om man vill något och tar tag i det kan man bli vad man vill.
älskar filmen inte bara för det jag sa nyss utan även att Elle är blondin, like me, och hon älskar rosa.
även om de bara är en film så tycker jag den är grymt häftig och visar verkligen att man kan bli exakt det man vill bli, bara man tar tag i sakerna! Så många gånger jag sakt att jag ska ta tag i skolan men aldrig gör de, är en ren besvikelse i mina ögon. Anledningen till att jag inte tar tag i skolan är för att jag är så fruktansvärt skoltrött på alla tråkiga ämnen som matte tex. Jag tror de hade gått mycket bättre om jag fått läsa det jag tycker om. Som tillexempel idrottspsykologi och anatomi! de är precis de som jag tycker är intressant, jag tycker att människan och dess kropp är intressant och tror säkert att de kommer bli något jag kommer att jobba med i framtiden.

nu ska jag fortsätta kolla på filmen, sen zappa över till kanal 5 och kolla på when a man loves a woman. hur fin är inte den meningen då? Meningen är perfekt för filmen. Även den filmen är en bra film.

kärlek.
hörs efter jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback