kvällen i sig

- handboll handboll.
julia och dom spelade lika mot sport, vill inte lämna någon kommentar kring det.

sitter nu och bloggar, har precis kollat på robinson med mamma och julia.
nu kollar dom på någon film, och då passar jag på att blogga.
imoron tänkte jag sova ut, men nej.
Mamma vill att vi ska gå upp och kolla på lucia på tv? det börjar klockan 7.00 säger hon. Så de är väl bara att ställa klockan då. Sen har julia match klockan 10.00 i kulturhuset. Efter det åker jag till göteborgs hamn och ska plugga idrottspsykologi och göra tre julklappar. hoho, undra vem dom är till ;)
efter det ska jag hem till farmor och fortsätta med mammas julklapp, som aldrig blir klar.. Men jag gör det av kärlek! Här i mellan ska jag klämma in ännu en av julias matcher, fråga mig inte hur, men jag lyckas alltid.

imorgon blir de mycket bilder på bloggen skulle jag tro!
valde att inte ta några bilder på julias lag idag, med tanke på hur matchen var.
men imorgon ger jag dom en ny chans, och jag hoppas verkligen att dom tar sig vidare :)

nu är det facebook.
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback