jag lovar att de ska bli en bättring

- jag lovar att min blogg ska bli bättre år 2010!
har ingen motivation till att skriva om någonting just nu. Kan beror på att de inte händer ngågot speciellt och spännande. Mitt liv under lovet består av, sova, jobba, shoppa, vara med vänner, festa, träna, umgås med familjen och sen sova igen. Så ser de typ ut just nu för mig, boooring.

idag var det jobb, 10-15.
jag har aldrig varit med om en så slapp dag som idag! Herregud, de var flera gånger om jag höll på att somna asså. Ibland var de helt DÖTT och inte en enda kom, men sen helt plötsligt kom de ett gäng. Vilket fall som helst va de verkligen på botten idag! Får väl hoppas på att de blir bättre nästa helg!

Nyår.. Ja vad händer då?
Paul tjatar på mig om att jag ska komma till Wreten på nyårsfest.
Lina ska ha middag och sen någon fest på korsvägen eller i alafors?
jag har ingen aning, och jag tror jag jobbar dagen efter, vilket resulterar till att jag inte kommer palla göra något speciellt. Ärligt talat vill jag bara vara hemma, hur tråkigt de än låter så känns de bäst. Jag är endå rädd för fyrverkerier så, vet inte riktigt.

imorgon ska jag slösa pengar!
haha, nej kanske inte . Men ska iallafall ut på stan eller till frölunda torg och kika!
har kollat ut lite smycken som jag är kär i! Jag har seriöst blivit tokig i smycken! Smycken är de jag spenderar mest pengar på! Tur var att jag fick ett fint smycketräd i julklapp, mindre kul är att hela trädet är redan fullt av smycken och de får inte plats med något mer, de betyder bara en sak, jag behöver ett nytt träd! Men sen kommer nästa fråga, vart ska jag ställa de någonstans?

nu ska jag kila ner till lina, ska snacka lite oså med henne.
blir bara ett kort besök idag eftersom jag och mamma ska kolla på en film ikväll.
see ya

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback