igår fick jag ett spännande brev och idag är det svin kallt

igår efter att jag kommit hem hade jag fått ett brev från mölndals sjukhus, första tanken; vaafan är detta, var inte röntgen bilderna bra? vad händer nu? När jag väl öppnade brevet kunde inget annat få mig så bra som jag mådde just då.


sen att jag har världens snyggaste läkare är väl inget att skryta om;)
jag dör varje gång jag kommer och skaa träffa honom, och måste alltid se bra ut.
när jag väl var opererad kom han in till mig efter operationen när jag var helt väck och inte visste vad jag snackade om, jag var hög på narkosen. Där sitter snyggingen på en stol brevid mig, och jag kan inget annat än att börja skämmas och kolla åt ett annat håll.  damn.

Idag var det svinigt kallt ute, bokstavera svinigt kallt.
trots att solen ligger på och det ser faktiskt ganska skönt ute, så varnar jag er.
låt er inte luras av detta väder, sätt på er varma kläder och undvik tunna leggings och kort kjol, det var precis det misstaget jag gjorde idag och klädde på mig.


Kommentarer
Postat av: ..J

Undra om vi har samma läkare, var också på mölndals sjukhus nu när jag skadade mig och han va sjukt snygg =D

2009-12-02 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback