idag åkte min best friend till lanzarote!

- dagen började med massa missade samtal av två personer.
första var från maja, som anatgligen ville säga hejdå eftersom hon är i lanzarote nu. tråkigt att jag sov, hade velat säga hejdå till henne :(
anda var från min chef maria som tillslut fick tag på mitt hemnummer och ringde istället hem till  mig och väckte mig vid halv 12. Det gällde jobb, så imorgon och på onsdag är det jobb mellan 8-15.30 GÖTT!

sen var de dags för en sväng på frölunda torg, där jag fick med mig ett jättefint armband från pearls for girls och en jätte snygg jeansskjorta från bondelid. Riktigt nöjd faktiskt!
nu har jag legat på soffan hur länge som helst, och var bokstavligen död.
sov samtidigt som jag kollade på filmen bortspolad som förövrigt var grym!
nu lyckades jag ta mig därifrån och sätta mig här och skriva lite.
ska nu lägga mig igen på soffan och kolla på ishockey, frölunda-färjestad.

kanske skriver sedan, känner mig trött.

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback