ibland är handboll inte de roligaste

- träningen idag sög.
som vanligt var jag intställd på att träna, mer än vad jag brukar.
fick jag göra det för min tränare? nej..
blev jag ledsen, sur och arg? ja..
visst, vet inte hur jag ska tolka det dära med att jag inte fick träna för honom. men jag får väl tolka de som om han inte vill att jag ska gå på för tidigt. men min sjukgymnast säger att jag får träna försvar men inte anfall. men min tränare tillåter inte det, och de suger fett. Så det var till att sitta på läktaren idag igen. Han kommer fram och frågar; finns de inget annat du kan göra? NEJ JAG HAR REDAN GJORT REHAB OCH VAR INSTÄLLD PÅ ATT TRÄNA HANDBOLL... åh handboll suger i mina ögon just nu..
16 månader har gått och jag kan inte träna ännu..åh..

nu väntar jag på att paradise ska börja! Något roligt idag iallafall..
Imorgon är vi lediga, så gött. Men ska åka och gymma på morgonen, och sen tagga inför onsdag.

kärlek.


Kommentarer
Postat av: elin

Ärsch, Christian vill bara ditt bästa, han menar inte att vara elak när han inte vill att du ska vara med. Han vill inte att någon rycker ner dig av misstag och du skadar dig igen. Men vill du vara med så va det, det bestämmer ju du !

2009-12-14 @ 21:30:49
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: Mamma....

Älskling!!!! Om att vara med betyder att spela fullt ut, anfall - försvar.... såååå skall du inte vara med. Ta det i den takten som Johanna säger, okej! Bara försvar, inte anfall än! Det kommer komma träningar som du kan vara med på. Träningarna är planerade innan, går inte bara att ändra, men visst kan man sätta in en försvarare!!!! köss på dig, och följ Johannas plan, inget annat, även om suget är stort.... BARA FÖRSVAR!!!!

2009-12-15 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback