har inget att skylla på

- egentligen finns de inget jag kan skylla på till denna kassa uppdatering, men faktiskt, de har inte funnits tid till att sitta ner vid datan. Jag har flängt på stan, städat hemma & tränat.

idag var jag i stan med Maja, fick köpt mina allra sista julklappar. Fick in lönen idag, och de känns redan tomt på kontot. Men mina nära och kära förtjänar allt gott, och jag tänker inte klaga över pengar utan istället se de positiva, hur glada dom blir när dom får öppna! Jag tycker nästan de är roligare att ge julklappar än att få. Visst, de känns lite segt att de går åt så mycket, men skit samma :D

nu har jag plockat lite här hemma. mamma och julia är och köper julklappar!
nu längtar jag tills ikväll när annan anka kommer och sen bara få gå och lägga sig. Är grymt trött idag! Sen längtar jag efter julmaten imorgon, muuums. Finns de något godare än julmat?
I år har mamma tagit upp idén med julklappsleken. Alla gick med på de, och imorgon invigs den för första gången i vår släkt. Haha, ska bli skoj.

nu ska jag göra något nyttigt.
hela helgen blir träning för min del, känns som att jag väger 100kg eller nått. Alla dessa lussebullar asså... inte okej asså. Ska föresten väga mig ikväll för att sedan göra en jämförelse hur mycket man går upp i vikt under jul och nyår, och de ska inte bli kul att kolla på! (hoppas jag inte blir deprimerad!) hahaha..

kärlek.

Kommentarer
Postat av: majsan

Lite aktivitet här tycker jag!!!!! :O<3

2009-12-25 @ 18:23:42
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback