gott nytt år alla!

mitt 2010
- jobba
- fira sjudundrars många födelsebarn!
- januari spelas steg 4 i handboll
- januari har jag lovat att hjälpa mamma med källaren
- februari är de sportlov?
- mars jobbar jag och partar
- i april drar jag till gälivare och firar min far som blir 40!
- maj jobbar jag på basketfestivalen
- maj har jag en bal på slottet
- juni fyller jag 19
- juni tar jag studenten
- juli spelas partille cup
- juli är de åhus som gäller!
- augusti drar jag till turkiet med mor och syster
- augusti firar jag min mamma som blir 40
- september har jag antagligen börjat plugga igen eller är hemma och jobbar
- oktober gäller samma som september
- november drar jag på en resa med lina
- december firar jag julafton hemma
- december är jag på vinterbröllop
- december firar jag nyår i gällivare

och räkna med att fest kommer vara minst en tredjedel av året!
låt 2010 komma nu!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mamma till TURKIET!?!?!?!?!?!

ELLER HUR;o)

Jag garvar ihjäl mej...Hahahahahahahaha

2010-01-03 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback