godmorgon

- tudeluuu
nu har jag stigit upp ur sängen.
igår var en bra dag.
efter att mamma hade åkt med jobbet så bestämde vi oss för att bjuda hem farmor på en middag. Vi gjorde fiskgratäng, vitlöksbröd och sallad. Till de fick farmor vin och jag och julia drack cola. Efter det var det idol och så satt vi oss i sofforna och käkade godis, chips och coca cola. Farmor uppskattade denna kvällen väldigt mycket, och det var de som var meningen. Vem kunde ana att systrarna kunde vara snälla också? :D hahaha. vi är alltid snälla. Soklar vinnare i idol, ERIK GRÖNWALL! Han var bäst!!

nu sitter jag och ringer 100 singnaler till lina och ska försöka väcka henne.
det går inte alls bra, men ska ringa nu igen.
jag och lina ska promenera ut till frölunda kulturhus och kolla på när min syster spelar steg 3 i sm.
efter det tar vi antagligen en sväng förbi heidhallen och kollar på heids a-flickor som också spelar steg 3, fast i heidhallen.

önskar julia och önnered lycka till, och önskar såklart heid lycka till!!

kärlek.


jag och agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback