goddagensss

- idag är vi som sagt lediga från skolan.
det är för att uf-mässan är på torsdag och då är det heldag i skolan som gäller. Dock inte för mig och majsan, eftersom vi startat ett nytt företag tillsammans. Men vi ska iallafall dit och kolla :)
Så vad händer idag?
jo jag ska plugga STORT idag.
- idrottspsykologi, både prov och inlämning
- naturkunskap, prov
- ledarskap
- uf med majsan
så det gäller ju snart att börja! Hade dock inte tänkt bli klar med allt idag, utan satsar på att plugga inför proven. Låter ganska bra va? Sedan är det sjukis som gäller, som varje onsdag i 16 månader. Känns lite sorligt att det snart är över, kommer sakna min sjukgymnast! Men samtidigt, hur grymt som helst att få träna handboll istället. Men eftersom jag alltid har otur med vad de än är, så lär de inte ta lång tid innan jag är hos min sjukis igen tyvärr, men peppa peppa ta i trä! Nu får dessa 5 åren hos henne vara slut, alltså nu får de vara slut med skador!

julia bredén, min absoluta favorit.
bilden är tagen förra året i augusti


HHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback