fit for fight igen!

- vilken natt!
somnade inte förens halv 3 inatt och skulle upp klockan 6!
orkar inte gå in mer på den natten, men tillslut somnade jag som tur var!

jobbet idag var helt okej och timmarna gick snabbt, vilket var enormt skönt.
nu är jag hemma hos grannys och har käkat lite, ska alldeles strax gå hem och lägga mig på soffan och kolla på film, antingen legallt blonde eller when a man loves a woman. har ingen aning om vilken de blir men de märker vi :)

ja, fit for fight igen?
kan de stämma?
nja, de stämmer väl inte riktig helt, men har lagt in bilder på datan från den träningen då jag va med och tränade fullt ut. Men nu måste jag hålla i tyglarna och vänta till i januari efter mitt andra test, och då får vi se när jag kan gå på plan igen.

här kommer lite bilder från den träningen.
jag skriver sedan.

kärlek.

jag och sandro



Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom handbollsbilderna gör mig GLAD!!!!

Puss på dig!!!!

2009-12-29 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback