ett inlägg om paradise hotel, träning som är meningslösa och underbara vintertid. Läs om du vill

- ohyes!
andreas ute ur paradise! good or bad?
jag tycker helt klart att det var rätt som åkte ut. Jag håller självklart på Jackie, och kan nästan lova att hon vinner. Hon är sig själv och hur grym som helst!

träningen idag kan jag väl bara säga att den var under all kritik.
inget illa menat mot glenn nu, men han kan inte hålla en träning ensam, sry.
Träningen idag började direkt med fys, visst fys är grymt skoj om man kan få värma upp lite ordentligt innan, men men. Efter 35 min med fys åter står ca 40 min kvar av träningen. Träningen var helt meningslös och jag var inte ens trött. Jenny tog sig i kragen och sa vad hon tyckte, helt rätt enligt mig! Vi var där för att träna, inte för att stå och lyssna. Bad..
shit the same.

nu när jag tittar ut ser jag ett tunt lager snö över gatan och gräset.
det betyder, minusgrader och snö.
hade de vart plusgrader hade inte denna snön legat kvar. Men visst, jag tycker de är mysigt med snö på vintern, men den behöver väl inte komma såhär sent? uppe i gällivare där mina kusiner bor har dom haft snö sen i oktober. Nu är de så mycket snö att man kan bada, haha nej. Men de är mycket snö iallafall.
hoppas nu på att de kan hålla i sig i en vecka till, och sen inte bli slask.

nu är de dags att sova, imorgon väntar gymmer. höhö.
lördag är de jobb, vilket kanske inte är de roligaste.
godnatt och sov så sött.

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback