en vän kan överraska

- min önskan gick in.

min kväll har inte vart den roligaste, men de gör ingenting för det var precis så jag ville ha de!
men helt plötsligt ringer det på dörren. och gissa vem som vill vara med sin kompis? Lina öhlander!!
trodde jag aldrig, blev iallafall jätte glad. Hon kan verkligen överraska! Behövde noh lite sällskap nu på kvällen iallafall.

Ska snart in och lägga mig och sova, imorgon har jag ett handbolls/fys pass mellan 11-13.30. Härligt
sen ska jag hem till mamma och hjälpa till inför julen. Om jag får lönen imorgon så måste julklapparna genast köpas! annars får jag dom på onsdag, och då måste jag prioeritera dom först! Har även en julklapp som jag måste finslipa på lite. Men de löser sig, men har verkligen stressen i halsen nu.

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback