mitt år i bilder och text

- tjänare!
sovit gott?
jag har sovit svingott inatt vilken var skönt för både kroppen och själen.


så vad händer ikväll?
de är nyårsfiranden över hela världen, vi ska inviga de nya året, år 2010!
dom flesta blir de party för, en middag kanske och såklart vara med familj och vänner!
min kväll blir att äta middag borta hos  min farmor och farfar med min mamma och min pappa, min syster ska på en middag med sina vänner och sen festa. Jag ska alltså fira kvällen med min familj, vilket jag har valt själv. Så ikväll blir de en alkoholfri kväll vilket känns toppen! Alla mina vänner ska festa hela natten, och de är ett tjöt på dom att jag ska komma, men seriöst, inte för att låta allt för tråkig, men nej jag pallar inte :) that's it liksom!

nå, vad ska ni göra ikväll på nyårsafton?
nu vet ni vad jag ska göra iallafall.

Hoppas ni får en kanon kväll och en grymt bra start på de nya året!!

här kommer lite bilder från årets alla månader.

JANUARI

jag och rasmus, nyår förra året

jag och nathalie, linas fest

zigge, jag och izza på linas fest

jag i stora höga när julia lirar med stadslaget, här är första gången jag står på mitt ben sen operationen.

FEBRUARI

fest någonstans hos lina

jag i hamen, denna dagen startade jag och natta vår gemensamma blogg, som nu är nerlagd.

när stygnen skulle bort. ser ni vad svullet mitt knä/ben är?


MARS

testade lite kläder

hade besök av hampe och hjalmar

var i stan med en saknad vän, patric

jag och rasmus busade ute i kylan

APRIL

jag och maja invigde våren med fina bilder

Natta i varberg

vi passar på att ta kort efter fikan med min farmor och farfar som sitter på "bryggan"

natta försökte med ett lika snyggt kort som mig, men lyckades...inte.. hah

hahah galen

MAJ

en resa till stenungsund som upprepades fler gånger detta året, denna gången skulle vi fira fröken mild

nathalie på tåget upp mot stenungsund

jag och jesper på fröken lina milds fest

jag och my i slottskogen

maja och gustav samma kväll som bilden över.

en fest hemma hos elin

jag och maja, vi var funktionärer på special varvet.

natta och jag, våra blogg tider med videoinlägg.

jag och maja gick på bio

jag var i hamen och kollade in HUMMERbilen.

jag blev blondare.

JUNI

jag fyllde 18år, jag och bästis jossan.

vi var på krogen, blvd

jag hade världens bästa vänner, vi på blvd

vi hade en skolavslutning, georg, jag och stefan

vi drog till spanien den 13 juni, jag, natta och julia

vi hade skoj som tusan i spanien

JULI

de blev PINKNIGHT, jossan och jag

PINKNIGHT, natta och maja

jag var och kollade på när min bästa vän spelade partille cup, jag och maja

maja var/ är min andra halva

jag blev vän med min bästa vän gustav igen

jag visade farfar att jag kunde slå honom i minigolf..

farmor ser stolt på mig när jag fick en hole in one, men vann ej över farfar, de gör jag senare i månaden.

AUGUSTI

jossan och jag åkte med mamma till åsabadet där köpte vi två försmå badringar som vi hade roligt med.

vi två, i all evighet

vi firade jossan och hanna på deras 18 års dag.

SEPTEMBER

julia och jag besökte harrys i stenungsund med resten av brudarna

jag och sandra besökte brudarna i stenungsund för en utgång

jag och simon på keybar

jag väntade på jossan som skrev prov

vi gick och tog oss en fika på vårat fik, condeco
även denna dag drabbades jag av panik, och de vet jossan.

sen blev de sticky där jag blev utslängd?
gina, jag och lea

jag var på blvd med mina fina vänner.
sandra, jag och maja

OKTOBER

jag och maja var med gurra

jag och maja besökte våra vänner i halmstad och kollade sen på min syster som spelade sm-steg
max och jag

blev ännu en utekväll.
jag och lina

skolfotot skulle tas.

NOVEMBER

jag och lina skulle på svenska mässan och kolla på skolor i usa
tog en fika efteråt och testade mössor.

DECEMBER
kommer bilder efter årets slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback