done

idag var det som sagt skolan!
på schemat var det
- naturprov
- idrottspyskologiprov
- uf mässa

först var det naturprovet, och om jag ska vara ärlig borde jag minst få VG i det provet. Kände verkligen att det gick riktigt bra, så nu får vi se :) Efter det var de bamba, mums! idag fick vi chokladpudding! FAN VA GOTT!! men maja kunde inte äta det för att jag äcklade mig lite :D haha. Sen var det dagens andra prov, fyfan. Hade inte pluggat alls mycket, men jag tror jag fixar ett G på de provet. För frågorna var inte så överdrivet svåra, de va mer att tänka till. Och ja, de gick bra :)
sen var det att "hänga" på uf-mässan med maja. Vi gjorde en uppgift och sedan åkte vi hem. Gick även runt och kollade på andra uf-företag. och vi har beställt en ruggigt snygg t-shirt från Jojje, stefan, Philip och oliver. Men vi säger inte vad de ska stå på den tröjan, de får ni se :) sen gick vi och käkade massa gott.

Vi kom även på vad vårat företag ska heta; Hot nights UF
vi ska sälja sexiga underkläder antagligen, raaaurww.
hahaha.

Nu ska jag hem och äta, sen plugga på idrottspsykologin och sen åka och träna!!
wohooo.

ikväll är det paradise hotel, kanske skriver sedan. Annars blir det imorgon.
KÄRLEK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback