vila efter maten är inte fel

åh så skönt!
vilade en stund efter vi hade ätit, och det var inte alls dumt.
var inte den enda som somnade på soffan, såg att min mamma också somnat.
Fler än jag och mamma som brukar ta en tupplur efter maten eller?

Plugget gick väl sådär, satt i 3timmar. Och jag är ännu inte klart.
Har då hela veckan på mig, enligt min plan. Så jag har gott om tid kvar.
Enligt min plan så ska jag plugga i tre veckor nu, alltså tre saker på tre veckor.
Vilka tror att jag blir klar med allt?
Jag tror och hoppas på att jag blir klar!!
Nu ska jag stänga ner datorn, gå in i duschen och sen gäsa framför tvn.
Skriver imorgon bitti, ställer klockan extra tidigt för att gå upp och skriva!

Let's go / Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback