väx upp

blir ingen deep ikväll.
vill hellre bli helt frisk!
men men, ännu en hemma kväll.


har verkligen inget att skriva just nu känns det som. Är typ antingen väldigt trött och seg, eller väldigt ointressant. Vet inte vilket av de jag är, men det förvånar mig inte om jag är båda. men alla har väl sånna här dagar, kan väl ändå inte vara den enda i hela världen som är på detta humör idag?

don't like
alla dessa små fjortisar som, dessie och paow, som tror att folk gillar deras bloggar? okej visst, jag läser dom. Men jag läser dom endast för att se hur jävla korkade och dumma i huvudet dom är, ursäkta att jag är så ärlig. Och nu när dom blivit ovänner med varandra, och skriver endast om deras bråk, om hur mycket de hatar varandra, och slänger ut idiotiska ord mot varandra, patetiskt! snälla väx upp.
sen att dom kanske har 11.000 besökare som läser deras bloggar, det betyder inte att dom är bra bloggerskor. En blogg är väl ändå till att vara som en "förebild" för andra läsar?, jag kanske har fel (?) deras bloggar går ut på att trycka ner andra människor som inte är tillräckligt snygga, enligt dom iallafall... well well..




Kommentarer
Postat av: Ida.

Haha, du har så sant!

De tror ju även att de tjänar läsare på att skriva om deras uttjatade bråk..

2009-04-27 @ 21:19:43
URL: http://idamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback