vårmys

dagen började med coopertest för dom flesta.
Men inte för mig, jag mötte maja i stan vid 11 tiden.
Vi fick in på donken och tog oss lite mat, maja tog kycklingsallad och jag tog lilla menyn.
Efter det drog vi vidare.
Tog massa kort idag med henne, och har haft riktigt kul!
Och imon ska jag antagligen hem till henne och sola på hennes studsmatta, yeah!
När jag kom hem pratade mamma i telefon. Direkt efter hon pratat, kom hon fram till mig och sa att det var läkaren. Dom hade alltså fått tillbaka mina provsvar från i tisdags.. Jag har då körtelfeber vilket suger som fan just nu! Det betyder ingen träning, ansträgning eller rehab på veckor!!! och det betyder att ALLT VERKLIGEN ALLT skjuts upp, speciellt handbollen!!! ¨förvånar mig inte om jag inte får börja spela igen förens i november, jävla skit.
Allt ska ju verkligen drabba mig... Fråga mig om något jag inte haft liksom.. Kan snart bli läkare..
Jaja, negativt snack här nu va..
Har bakat kladdkaka åt mamma idag igen, alltid gott.
Ikväll ska jag hyra film, köpa godis och bara mysa och bli frisk. Ryggen är skit också...

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback