värk

Yes, då var prov 2 avklarat.
Vet inte hur det gick, antingen gick det jätte bra, eller jätte dåligt. För jag vet inte om det är rätt eller fel det jag svarade, men det lutar åt att det var rätt.
Nu är de två prov över och det känns helt otroligt skönt faktiskt!
Värken i rygg och bröstkorg går aldrig över, jag lider nästan och det är inget jag skämtar om.
Halsen är ju också ett problem, men mellan hals och värken i kroppen har jag nog ondast i kroppen, och det vill inte gå över.. men men, varför ska jag klaga.
Lilla Lina har suttit på acexx akuten hela dagen idag, hon ringde mig vid halv 11 och sa att hon satt där med sin arm, antagligen brutit den. Men jag rinde henne nu vid 2 tiden och då hade dom inte röntgat den än. Får se hur det slutar där, dock satt jag på akuten på sahlgrenska i 9timmar igår, hoppas Lina slipper det. Hon skulle i vilket fall som helst höra av sig sen hur det gick, lilla gumman..
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, måste se till att halsen blir bra, känns lite konstigt att jag haft halsfluss 4gånger på 2,5 månad.. Hade velat att dom skulle göra en ordentlig undersökning, men det gjorde dom inte.. skit..
Skriver sedan igen
Pusss/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback