vad tycks ?


min nya header som elin gjort; http://elinelfwering.blogg.se
tycker den är jätte fin :) vad tycker ni?

dagen började med att jag vaknade ganska sent efter en dålig natt. Ajaj..
Vaknade och kollade på alla repriser från olika program från fredagen och lördagen,
Sen bar det av till sjukhuset för att hälsa på mormor och se hur hon mår.
och sedan hem och käka pizza.
Och nu sitter jag här, lider med min värk, men det är bara att bita ihop!
Ingen skola imorgon, vi har bara träning. Och eftersom inte jag får träna på flera veckor är jag hemma istället, det låter ju inte helt fel det heller :) Blev ingen akuten idag, orkade verkligen inte ställe klockan, så nu går jag med min smärta iallafall.. skitsamma, det finns folk som har det värre, men tycker dock att smärtan i ryggen och bröstkorgen borde gå över nu eftersom det var en vecka sen jag kollade upp allt. Jag ger det tills på onsdag, sen åker jag upp igen..

Let's go / Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback