vacker som en sommardag

Hej!

Igår kväll var jag hos Fanny, där det var kalas.

Det var en lycka kväll med underbara tjejer och musik.

Mycket trevligt.

Idag är det en slapp dag framför mig. Inte bestämt någonting alls.

Solen kom fram nu och det är underbart, sätter mig nog och solar lite sedan.

Idag åker min farmor till gällivare för att hälsa på mina kusiner.

Därför är jag här nu och ska säga hejdå till henne.

Min farfar åker även han upp, fast inte på förens om en vecka, så det blir hans jobb några dagar denna veckan.

Ikväll eller senare kommer Lilla Lina till Natta, vi ska bara chilla och kolla film och äta godis, det är ju som sagt helg, och då får jag äta godis! Mums!

pusss / J

Lisa, jonna och emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback