överraskning

nu har jag tre saker att prata om

fyfan vad jag tycker skolan är tråkig!
nu har jag pluggat historia, imperialismen, nationalismen och första världskriget.
okej visst, jag fattar vad jag läser om, och jag kommer kunna göra hemtentan utan några som helst promblem, men seriöst hur roligt är det då? Det är inte det minsta intressant, och jag höll dessutom på att somna när jag läste! Om detta är så tråkigt, ja då längtar jag inte till nästa hemtenta som handlar om 1500-1600-talet, omg!
Okej, det kommer vara en lättnad när jag är klar med denna, men när fan ska jag ha användning av det jag har läst nu? Det som jag tycker är intressant, det är andra världskriget. Men nä, det har skolan eller ah min lärare sagt att vi inte ska jobba om. Och det var det enda som verkade intressant. Äh minus poäng till skolan asså..

En av bilderna nedan har Maja gjort, tycker den är så fin. Så jag valde att "sno" den från Maja, för att nu kunna lägga upp den på bloggen, så alla kan få se vilket mästerverk hon har gjort. Det är alltså den bilden på mig och maja när vi hoppar, jag pratar om :) Sen den andra bilden är ett vykort som jag fick av maja när vi var i Danmark och spelade cup med handbollen i mars 2008 tror jag det var :). Hittade detta kort som låg gömt i min byrå. Min pappa städade nämligen byrån idag och hittade det vykortet, och ropade bara; Jonna titta vad jag hittade :) Då blev jag allt glad, så nu ligger det vykortet framme. tack pappa att du hittade det, och tack maja som gjorde det.

Idag innan min pappa kom hem till oss, pratade jag med honom i telefon. Han nämnde något om någon överraskning som jag ska få på fredag, och om jag längtar tills fredag just nu. Är så nyfiken på vad det kan vara att jag håller på att döö! Han sa även att julia skulle också få en överraskning av han och mamma. Dom båda tyckte att jag och Julia förtjänade det dom ska ge oss, så jag är spänd på vad det kan vara. Har mina tankar och funderingar på vad jag tror det kan vara, men det är endå gulligt av dom. Älskar mina föräldrar så sjukt mycket!

Nu ska jag släppa datan igen och göra mig klar för kvällen, ikväll väntar desperate housewifes som alla andra tisdagar. Sen är det natten efter det, och en lång skoldag imorgon, 10- 14.30


Pusss / Jonna





Kommentarer
Postat av: majsan

VILKA MÄSTERVERK, AV EN MÄSTARE !

2009-04-22 @ 16:42:24
URL: http://mbts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback