man gör inte så!

Gårdagen var både bra och väldigt dålig.
Men det dåliga ska man inte snacka om, så pratar istället om det bra.
Jag hade väldigt kul, dansade mycket, nästan för mycket. Alla undrade på vad jag gick på eftersom jag dansade hela tiden, förutom när jag var tvungen att ta lite luft, inser ni då hur mycket jag dansade ? Haha.
Mycket trevligt folk tycker jag, bra musik! Och åh vad kul jag hade, speciellt tillsammans med min syster. Det märks verkligen att vi är systrar, vi har exakt samma humor och har bara så kul ihop. Folk trodde att vi var tvillingar igår också, sjukt..
Senare blev det att jag var med Becca och hennes polare, men det var väl mest jag och Becca som dansade tillsammans med Daniel och Emanuele. Kul!
Gårdagen slutade med en puss, den var ju såklart bara en vänskaps puss, mellan mig och Patte! Vi invigde alltså våran första puss! Hahaha, låter sjukt. Men det var bara en vänskaps puss! I promies! Och jag lovade Patte att skriva ut det på bloggen om ni undrar varför jag skriver det.
Det slutade iallafall att jag fick åka hem ensam pga lite saker.. Dock gick det inga bussar eller spårvagnar efter klockan 3, så jag gick med Patte, Marko, Tommy och någon mer till kebaben och käkade, sen hämtade min underbara Pappa mig klockan 4, när han slutade jobbet. Så jag och pappa körde hem Pattegubben. Tack pappa du är bäst!
Nog om den kvällen, den var bra. och jag klarade mig alldeles bra utan vänner. Tur var väl att jag hade Patte&Rasmus och c.o där :) Tack grabbar!

Idag sovde jag ganska länge, tills jag fick ett hot sms av Fanny; Ärru vaken?
När jag fick det var jag fortfarande nerbäddad i sängen och sov, strax efter det fick jag ett till; Fan ta dig om du ligger och sover! Då blev jag rädd! haha, inte på riktigt men endå!
Flög upp ur sängen, slängde på mig första bästa plagg, drog på lite smink och brillorna (för att inte se hur trött jag var) sen åt jag svin snabbt. Kan lova att jag var klar på mindre än en timma.
Sen var Fanny och Emelie utanför mig och jag sprang ner.
Vi åkte in till stan och sökte jobb. Tycker det gick ganska bra faktiskt, lämnade ut nästan alla mina CV, var väl drygt 20 st, till olika affärer. Hoppas bara på att dom nappar, skulle vara gött med ett jobb faktiskt.
Nu sitter jag iallafall hemma, och det är helt underbart ute!
Ska sätta mig och läsa på lite i psykologin, och sen lite i näthandeln. Sen imorgon ska jag upp tidigt igen, då bär det av till Göteborg Hamn, igen. Najsnajs.. Not..

Puss sålänge/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback