underbara trötta lördag

Åhoooj!
ganska trött idag känns det som.
Håller på att fixa i ordning mig med Natta, och sen kommer Lisa.
Sen drar vi vidare hem till Fanny, där det väntas kalas.
Senare ska vi även träffa rasmus och gänget, ska bli kul :)
Igår kväll blev det en sen hemgång, men hade väldigt kul tillsammans med Lisa och resten.
Hoppas på att denna kvällen också blir lyckad. Vilket jag tror att den blir.
Underbar start på lovet tycker jag, dock väntas mycket plugg i veckan ute i göteborgshamn.
Där jag måste vekligen plugga, och inte syssla med annat, typ som att dricka varm choklad varannan halvtimme, eller något annat, ja ni vet !
Har dock inte hört av min syster idag, så vet inte hur det gått för henne uppe i katrineholm. Hoppas på det positiva iallafall.
Idag tog jag och Natta oss en promenad ut till frölunda torg, inte nog med att det var mycket folk så var även MÅNS ZELMERLÖW där, typ sveriges snyggaste kille!
Han sjung några få låtar, och jag och natta föll ihop när han började sjunga och sen fångade våra blickar!
Vissa ögonblick kände man sig speciell när han sjung och log mot en, jäklar trodde nästan att det var till mig sången var. Hahaha. Bilder från det kommer sedan.
Sedan blev det god middag hos min farmor och farfar, som vanligt.

Nu måste jag fixa i ordning mig.
Pusss / J

hörs inatt eller imon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback