this feelings

Lördag idag!
Idag tänker jag inte göra annat än att ta det riktigt lugnt, ska bara vara hemma och äta chips och dricka cola och kolla på robinson med min mamma. Kan inte bli bättre!
Julia ska då på dejt med Kalle idag, eller dejt och dejt, dom ska träffas iallafall.
Kul för dom!
Det betyder att det bara är jag och mamma hemma, och jag älskar sånna stunder, och bara umgås jag och mamma. Älskar det. Låter kanske lite egoistiskt, men det är det inte för fem öre.
Jag skulle egentligen vart med maja idag, men känner inte att jag mår så överdrivet bra idag, så det får bli en annan dag. Snart hoppas jag iallafall :)
Nu ska jag sätta mig ute på balkongen och sola lite, kan behöva det på min bleka kropp!

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback